נגישות וחיוניות
בעידן בו אנו חיים, נגישות היא שם המשחק, הכל קורה מהר, כאן ועכשיו! כל כך הרבה "שיחות סרק" קורות לכולנו, כששמענו על החבר שמעונין בשירות כזה או אחר, השכן שבדיוק נתקע וזקוק לשירותים מסויימים וכו וכו, תחשבו שבכל פעם כזאת היתה לכם אפשרות לקדם את זה עוד צעד אחד קדימה ולייצר כסף, בלי להתאמץ בכלל, רק להיכנס למערכת, להכניס פרטים והשאר כבר קורה מעצמו..
כשאנחנו אומרים נגישות אנחנו מדברים על המושג הרחב שלו :
1. נגישות = זמינות: זמינות הממשק הינה הכרחית לניהול שוטף של הלידים "כאן ועכשיו". כידוע, בעולם השיווק "מכים על הברזל כל עוד הוא חם"! מוכח ובדוק שאחוזי סגירה גבוהים יותר כשהתהליך ממוקד וקצר. מערכת לידר נגישה באפליקציה המותאמת לכל מכשיר נייד ומספקת גישה מהירה לכל הכלים שמציעה המערכת, כלים לפתיחת ליד, עדכון ליד, בדיקת סטאטוס ועריכת שינויים, בלא הגבלה של זמן ומקום.
2. נגישות למאגר נתונים: בעבודה השוטפת נוצר באופן טבעי מאגר נתונים לכל לקוח חדש שנכנס למערכת, בעתיד לבוא ניתן יהיה להיכנס למאגר הנתונים הללו ולהשתמש בהם למטרות שיווקיות נוספות.
3. נגישות = ידידותי: הנגשת התכנים בממשק היא חשובה מאוד על מנת שהתהליך יהיה זמין לכולם וייעשה בצורה פשוטה וידידותית למשתמש.
כל אחד, בכל רגע נתון יכול להשתמש באפליקציה וליהנות מהכלים שהיא מציעה.